Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรัฐยาลภัส อรรคพัฒนกุล
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:09Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:09Z-
dc.date.issued2021-02-10
dc.identifierTP MM.061 2563
dc.identifier.citation2563
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/332-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectโรงแรม
dc.subjectกลยุทธ์การพัฒนาธุรกิจ
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อการเลือกจองโรงแรมระดับ 4 ดาวในกรุงเทพมหานคร และกลยุทธ์ในการพัฒนาธุรกิจเพื่อเพิ่มแรงดึงดูดต่อกลุ่มเป้าหมาย กรณีศึกษาพื้นที่ซอยสุขุมวิท 1-60 =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.