Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorคณิตตา พงศ์ประภากรณ์-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:09Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:09Z-
dc.date.issued2021-02-11-
dc.identifierTP MM.064 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/333-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectPlus size-
dc.subjectความตั้งใจซื้อ-
dc.subjectเสื้อผ้าออนไลน์-
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเสื้อผ้าของกลุ่มผู้หญิง Plus size ผ่านช่องทางออนไลน์-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.