Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/341
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชัชญา สัจชาติ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:15Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:15Z | - |
dc.date.issued | 2021-02-23 | - |
dc.identifier | TP BM.036 2563 | - |
dc.identifier.citation | 2563 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/341 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการธุรกิจ | - |
dc.subject | Generation Y | - |
dc.subject | Micro Influencers | - |
dc.subject | การเลือกติดตาม | - |
dc.title | การศึกษาสาเหตุในการเลือกติดตาม Micro Influencers ของผู้บริโภคกลุ่ม Generation Y | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.