Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัชญา สัจชาติ-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:15Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:15Z-
dc.date.issued2021-02-23-
dc.identifierTP BM.036 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/341-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectGeneration Y-
dc.subjectMicro Influencers-
dc.subjectการเลือกติดตาม-
dc.titleการศึกษาสาเหตุในการเลือกติดตาม Micro Influencers ของผู้บริโภคกลุ่ม Generation Y-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.