Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพุฒิ เอื้ออารีธรรม-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:15Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:15Z-
dc.date.issued2021-02-24-
dc.identifierTP BM.122 2562-
dc.identifier.citation2562-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/342-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectการตัดสินใจซื้อ-
dc.subjectรูปแบบการส่งเสริมการขาย-
dc.subjectเสื้อผ้าเด็กสำเร็จรูป-
dc.titleรูปแบบการส่งเสริมการขายที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เสื้อผ้าสำเร็จรูปของผู้ปกครองในเขตกรุงเทพมหานคร-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.