Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธาริกา ใจประดิษฐ-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:16Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:16Z-
dc.date.issued2021-02-24-
dc.identifierTP BM.0126 2562-
dc.identifier.citation2562-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/343-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectความพึงพอใจ-
dc.subjectคุณค่าตราสินค้า-
dc.subjectร้านยาคุณภาพ-
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจในการใช้บริการร้านขายยาองค์การเภสัชกรรม ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.