Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/346Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:18Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-19T07:01:18Z | - |
| dc.date.issued | 2021-02-24 | |
| dc.identifier | TP HOM.006 2563 | |
| dc.identifier.citation | 2563 | |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/346 | - |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
| dc.subject | NULL | |
| dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างความพึงพอใจจากการได้รับการอบรมทักษะด้านอารมณ์ (Soft Skills) กับความผูกพันต่อองค์กร ของพนักงานระดับปฏิบัติการ กรณีศึกษาบริษัทเครือร้านอาหารขนาดใหญ่แห่งหนึ่งในประเทศไทย | |
| dc.type | Thematic Paper | |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.