Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณมาพร วีระตะนนท์
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:27Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:27Z-
dc.date.issued2015-04-28
dc.identifierTP MS.057 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์
dc.subjectผู้นำการตลาด
dc.subjectผลิตภัณฑ์สปา
dc.subjectบริษัท วโรณิกา จำกัด
dc.titleกลยุทธ์การก้าวเป็นผู้นำตลาดผลิตภัณฑ์สปาระดับไฮเอนด์ กรณีศึกษา บริษัท วโรณกา จำกัด = Strategy to be hi-end spa product's market leader Valonika company limited case study.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.