Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | ณมาพร วีระตะนนท์ | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:27Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-19T07:01:27Z | - |
| dc.date.issued | 2015-04-28 | |
| dc.identifier | TP MS.057 2557 | |
| dc.identifier.citation | 2557 | |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359 | - |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
| dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
| dc.subject | ผู้นำการตลาด | |
| dc.subject | ผลิตภัณฑ์สปา | |
| dc.subject | บริษัท วโรณิกา จำกัด | |
| dc.title | กลยุทธ์การก้าวเป็นผู้นำตลาดผลิตภัณฑ์สปาระดับไฮเอนด์ กรณีศึกษา บริษัท วโรณกา จำกัด = Strategy to be hi-end spa product's market leader Valonika company limited case study. | |
| dc.type | Thematic Paper | |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.