Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/362
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นนท์มนัส เขี้ยวงา | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:29Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:29Z | - |
dc.date.issued | 2015-04-28 | |
dc.identifier | TP MS.059 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/362 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | ฐานลูกค้า | |
dc.subject | กองทุนหมู่บ้าน | |
dc.subject | ธนาคารออมสิน | |
dc.title | กลยุทธ์การรักษาฐานลูกค้ากองทุนหมู่บ้าน กรณีศึกษา ธนาคารออมสิน =The study of strategy to matain village fund's customer a case study of government saving bank. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.