Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิฐากาญจน์ องอาจ
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:30Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:30Z-
dc.date.issued2015-04-28
dc.identifierTP MS.060 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectรถไฟฟ้า
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์
dc.subjectบัตรโดยสาร
dc.subjectแรบบิท
dc.subjectบริษัท ระบบขนส่งมวลชน กรุงเทพ จำกัด (มหาชน)
dc.titleกลยุทธ์การเพิ่มยอดขายบัตรโดยสารรถไฟฟ้าบีทีเอส แรบบิท กรณีศึกษา: บริษัท ระบบขนส่งมวลชนกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase rabbit card sales case study: Bangkok mass transit system pcl.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.