Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิฐากาญจน์ องอาจ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:30Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:30Z | - |
dc.date.issued | 2015-04-28 | |
dc.identifier | TP MS.060 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | รถไฟฟ้า | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | บัตรโดยสาร | |
dc.subject | แรบบิท | |
dc.subject | บริษัท ระบบขนส่งมวลชน กรุงเทพ จำกัด (มหาชน) | |
dc.title | กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายบัตรโดยสารรถไฟฟ้าบีทีเอส แรบบิท กรณีศึกษา: บริษัท ระบบขนส่งมวลชนกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase rabbit card sales case study: Bangkok mass transit system pcl. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.