Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวัสสุดา ด่านพิทยาธร
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:31Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:31Z-
dc.date.issued2015-04-28
dc.identifierTP MS.062 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/364-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการแข่งขัน
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์
dc.subjectการขยายตลาด
dc.subjectผู้นำการตลาด
dc.subjectประตูเหล็ก
dc.subjectบริษัท ดี.ดับบลิว.จำกัด
dc.titleกลยุทธ์การเพิ่มศักยภาพด้านการแข่งขันและการก้าวเป้นผู้นำตลาดของอุตสาหกรรมประตูเหล็ก กรณีศึกษา การขยายตลาดของ บริษัท ดี.ดับบลิว. จำกัด
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.