Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศัลย์ศิริ วิศรุตวงศ์
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:31Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:31Z-
dc.date.issued2015-04-28
dc.identifierTP MS.063 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/365-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์
dc.subjectรายได้
dc.subjectอุตสาหกรรมนม
dc.subjectนมโรงเรียน
dc.titleกลยุทธ์การสร้างรายได้ในช่วงปิดภาคเรียนของอุตสาหกรรมนม (โรงเรียน) ขนาดเล็ก = Product diversification strategies for milk industry during school break.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.