Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/372
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สถิตย์ภรณ์ บิดา | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:36Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:36Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-10 | |
dc.identifier | TP MM.059 2556 | |
dc.identifier.citation | 2556 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/372 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | Marketing | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ความพึงพอใจ | |
dc.subject | การพัฒนา | |
dc.subject | ศูนย์บริการรถยนต์ | |
dc.title | แนวทางการพัฒนาศูนย์บริการรถยนต์ = The principle of development for car dealer showroom. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.