Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอดิเทพ เดี่ยวพานิช
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:40Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:40Z-
dc.date.issued2015-05-10
dc.identifierTP MM.037 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/377-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectกรุงเทพมหานคร
dc.subjectพฤติกรรมการบริโภค
dc.subjectตราสินค้า
dc.subjectเครื่องดื่มเกลือแร่
dc.titleพฤติกรรมการบริโภค และการรับรู้ที่มีต่อตราสินค้า ของกลุ่มผู้บริโภคเครื่องดื่มเกลือแร่ในเขตกรุงเทพมหานคร = consumption behavior and perception toward sport drink brands of sport drink consumers in Bangkok.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.