Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/378
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฑริกา อุดมชัยพานิช
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:40Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:40Z-
dc.date.issued2015-05-28
dc.identifierTP MM.063 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/378-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectสัตว์เลี้ยง
dc.subjectอาหารสำเร็จรูป
dc.subjectอาหารสัตว์
dc.subjectแมว
dc.titleปัจจัยและพฤติกรรมในการตัดสินใจซื้ออาหารสำเร็จรูปสำหรับแมวของผู้เลี้ยงแมว
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.