Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/378
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฑริกา อุดมชัยพานิช | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:40Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:40Z | - |
dc.date.issued | 2015-05-28 | |
dc.identifier | TP MM.063 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/378 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | สัตว์เลี้ยง | |
dc.subject | อาหารสำเร็จรูป | |
dc.subject | อาหารสัตว์ | |
dc.subject | แมว | |
dc.title | ปัจจัยและพฤติกรรมในการตัดสินใจซื้ออาหารสำเร็จรูปสำหรับแมวของผู้เลี้ยงแมว | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.