Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorกัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์-
dc.contributor.authorสุนิสา วิมุกตานนท์-
dc.date.accessioned2021-03-23T11:05:19Z-
dc.date.available2021-03-23T11:05:19Z-
dc.date.issued2021-03-17-
dc.identifierTP BM.057 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectเบเกอรี่-
dc.subjectสื่อสังคมออนไลน์-
dc.subjectความตั้งใจซื้อ-
dc.titleอิทธิพลของความไว้วางใจผู้จำหน่ายบนสื่อสังคมออนไลน์และทัศนคติต่อการมีสุขภาพดีที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเบเกอรีเพื่อสุขภาพผ่านสื่อสังคมออนไลน์ =THE INFLUENCES OF S-VENDOR TRUST AND THE ATTITUDE TOWARD HEALTHFULNESS AFFECTING ON INTENTION TO PURCHASE HEALTHY BAKERY IN SOCIAL COMMERCE.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.057 2563.pdf14.45 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.