Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | กัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์ | - |
dc.contributor.author | สุนิสา วิมุกตานนท์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T11:05:19Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T11:05:19Z | - |
dc.date.issued | 2021-03-17 | - |
dc.identifier | TP BM.057 2563 | - |
dc.identifier.citation | 2563 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3807 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | เบเกอรี่ | - |
dc.subject | สื่อสังคมออนไลน์ | - |
dc.subject | ความตั้งใจซื้อ | - |
dc.title | อิทธิพลของความไว้วางใจผู้จำหน่ายบนสื่อสังคมออนไลน์และทัศนคติต่อการมีสุขภาพดีที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเบเกอรีเพื่อสุขภาพผ่านสื่อสังคมออนไลน์ =THE INFLUENCES OF S-VENDOR TRUST AND THE ATTITUDE TOWARD HEALTHFULNESS AFFECTING ON INTENTION TO PURCHASE HEALTHY BAKERY IN SOCIAL COMMERCE. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.057 2563.pdf | 14.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.