Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/380
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วลิยา ชัยพาณิชย์กุล | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:42Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:42Z | - |
dc.date.issued | 2015-05-29 | - |
dc.identifier | TP MM.078 2557 | - |
dc.identifier.citation | 2558 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/380 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การตลาด | - |
dc.subject | กลยุทธ์ | - |
dc.subject | ร้านคอมพิวเตอร์ | - |
dc.subject | ภาคใต้ | - |
dc.subject | ร้านไอเทคเซ็นเตอร์ | - |
dc.title | แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ธุรกิจร้านคอมพิวเตอร์ใน 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้ กรณีศึกษา: ร้านไอเทคเซ็นเซอร์ จังหวัดยะลา = The empirical study of business development strategy for computer store in 3 provinces in southern Thailand. case study I-tech center. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.