Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวลิยา ชัยพาณิชย์กุล-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:42Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:42Z-
dc.date.issued2015-05-29-
dc.identifierTP MM.078 2557-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/380-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectกลยุทธ์-
dc.subjectร้านคอมพิวเตอร์-
dc.subjectภาคใต้-
dc.subjectร้านไอเทคเซ็นเตอร์-
dc.titleแนวทางการพัฒนากลยุทธ์ธุรกิจร้านคอมพิวเตอร์ใน 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้ กรณีศึกษา: ร้านไอเทคเซ็นเซอร์ จังหวัดยะลา = The empirical study of business development strategy for computer store in 3 provinces in southern Thailand. case study I-tech center.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.