Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเมธาสิทธิ์ ปณิธิเธียรเลิศ
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:43Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:43Z-
dc.date.issued2015-06-10
dc.identifierTP MM.007 2558
dc.identifier.citation2558
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/382-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectกรุงเทพมหานคร
dc.subjectผู้สูงอายุ
dc.subjectออนไลน์
dc.titleการศึกษาถึงอุปสรรคที่ปิดกั้นการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านช่องทางออนไลน์ของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.