Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/382
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เมธาสิทธิ์ ปณิธิเธียรเลิศ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:43Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:43Z | - |
dc.date.issued | 2015-06-10 | |
dc.identifier | TP MM.007 2558 | |
dc.identifier.citation | 2558 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/382 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | กรุงเทพมหานคร | |
dc.subject | ผู้สูงอายุ | |
dc.subject | ออนไลน์ | |
dc.title | การศึกษาถึงอุปสรรคที่ปิดกั้นการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านช่องทางออนไลน์ของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.