Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/394
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธีราพร เมฆอาภรณ์-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:52Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:52Z-
dc.date.issued2014-07-11-
dc.identifierTP MM.004 2557-
dc.identifier.citation2557-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/394-
dc.languagetha-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectMarketing-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectแบรนด์-
dc.subjectผ้าไทย-
dc.subjectห้องเสื้อ-
dc.titleแนวทางการสร้างแบรนด์ (ฺBrand) ห้องเสื้อไทยให้เป็นที่นิยม-
dc.titlehow to develop Thai taxtile boutique brand.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.