Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/394
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธีราพร เมฆอาภรณ์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:52Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:52Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-11 | - |
dc.identifier | TP MM.004 2557 | - |
dc.identifier.citation | 2557 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/394 | - |
dc.language | tha | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | Marketing | - |
dc.subject | การตลาด | - |
dc.subject | แบรนด์ | - |
dc.subject | ผ้าไทย | - |
dc.subject | ห้องเสื้อ | - |
dc.title | แนวทางการสร้างแบรนด์ (ฺBrand) ห้องเสื้อไทยให้เป็นที่นิยม | - |
dc.title | how to develop Thai taxtile boutique brand. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.