Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพลิศา รุ่งเรือง-
dc.contributor.authorอาชิรญา, บุญเพิ่ม-
dc.date.accessioned2021-05-19T04:21:13Z-
dc.date.available2021-05-19T04:21:13Z-
dc.date.issued2021-04-23-
dc.identifier.otherTP EM.012 2564-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969-
dc.description47 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรมen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectเครื่องดื่มชาen_US
dc.titleพฤติกรรมผู้บริโภคและกลยุทธ์ทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ชาในประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeThe Behaviors of Tea Consumers in Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP EM.012 2564.pdf697.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.