Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | พลิศา รุ่งเรือง | - |
dc.contributor.author | อาชิรญา, บุญเพิ่ม | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T04:21:13Z | - |
dc.date.available | 2021-05-19T04:21:13Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-23 | - |
dc.identifier.other | TP EM.012 2564 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3969 | - |
dc.description | 47 แผ่น | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | en_US |
dc.subject | ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | เครื่องดื่มชา | en_US |
dc.title | พฤติกรรมผู้บริโภคและกลยุทธ์ทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ชาในประเทศไทย | en_US |
dc.title.alternative | The Behaviors of Tea Consumers in Thailand | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP EM.012 2564.pdf | 697.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.