Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/416Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | สองพล รัตนเกษตรสิน | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:02:10Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-19T07:02:10Z | - |
| dc.date.issued | 2014-07-11 | |
| dc.identifier | TP MM.006 2557 | |
| dc.identifier.citation | 2557 | |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/416 | - |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
| dc.subject | Marketing | |
| dc.subject | การตลาด | |
| dc.subject | การสื่อสารการตลาด | |
| dc.subject | รถยนต์ไฮบริด | |
| dc.title | การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดกลุ่มผลิตภัณฑ์รถยนต์ไฮบริดในประเทศไทย = The study about development guideline integrated marketing communication of product group: hybrid car in Thailand. | |
| dc.type | Thematic Paper | |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.