Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสองพล รัตนเกษตรสิน
dc.date.accessioned2021-03-19T07:02:10Z-
dc.date.available2021-03-19T07:02:10Z-
dc.date.issued2014-07-11
dc.identifierTP MM.006 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/416-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectการสื่อสารการตลาด
dc.subjectรถยนต์ไฮบริด
dc.titleการศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดกลุ่มผลิตภัณฑ์รถยนต์ไฮบริดในประเทศไทย = The study about development guideline integrated marketing communication of product group: hybrid car in Thailand.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.