Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/418
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กุณฑล นาคเนียม | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:02:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:02:12Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-17 | - |
dc.identifier | TP MS.030 2558 | - |
dc.identifier.citation | 2558 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/418 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | การเพิ่มยอดขาย | - |
dc.subject | ธุรกิจค้าปลีกไอที | - |
dc.title | กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายในธุรกิจค้าปลีกไอที กรณีศึกษา บริษัท บีเอ็นเอ็น ไอที จำกัด = Sale increasing strategies in IT retail business. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.