Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกุณฑล นาคเนียม-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:02:12Z-
dc.date.available2021-03-19T07:02:12Z-
dc.date.issued2016-05-17-
dc.identifierTP MS.030 2558-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/418-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectการเพิ่มยอดขาย-
dc.subjectธุรกิจค้าปลีกไอที-
dc.titleกลยุทธ์การเพิ่มยอดขายในธุรกิจค้าปลีกไอที กรณีศึกษา บริษัท บีเอ็นเอ็น ไอที จำกัด = Sale increasing strategies in IT retail business.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.