Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/422
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ขวัญชนก บุรพงศ์บัณฑิต | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:02:14Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:02:14Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-18 | |
dc.identifier | TP MM.027 2558 | |
dc.identifier.citation | 2558 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/422 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | กรุงเทพมหานคร | |
dc.subject | ประกันภัยรถยนต์ | |
dc.subject | รถยนต์ส่วนบุคคล | |
dc.subject | ประกันภัย | |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ของประชาชนที่ขับขี่รถยนต์หรือทำประกันภัยในเขตกรุงเทพมหานคร = Factor which effect in selecting car insurance of people who drive or do car insurance in Bangkok district. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.