Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจีรนันท์ วุฒิพรภัทร
dc.date.accessioned2021-03-19T07:02:18Z-
dc.date.available2021-03-19T07:02:18Z-
dc.date.issued2016-05-30
dc.identifierTP MM.049 2558
dc.identifier.citation2558
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/426-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectเฟอร์นิเจอร์
dc.subjectพฤติกรรมการซื้อ
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อเฟอร์นิเจอร์มือสองของผู้บริโภค =Factors influencing consumers decision on purchasing second-hand furniture.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.