Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/426
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จีรนันท์ วุฒิพรภัทร | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:02:18Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:02:18Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-30 | |
dc.identifier | TP MM.049 2558 | |
dc.identifier.citation | 2558 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/426 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | Marketing | |
dc.subject | เฟอร์นิเจอร์ | |
dc.subject | พฤติกรรมการซื้อ | |
dc.title | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อเฟอร์นิเจอร์มือสองของผู้บริโภค =Factors influencing consumers decision on purchasing second-hand furniture. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.