Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 121-130 of 498 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-05-26Client relationship of hotel industry in Thailand.Doungkamol Sarikkhakul
2016-04-18Lao consumer behavior and key factors that influence buying decision toward beer products of beerlao.Vipapan Mukprohm
2016-04-18Factors influencing customer's buying frequency in cafe amazon located in gasoline station in Bangkok area.Suprangwarn Triyutwatana
2016-04-18Key factors influencing consumer behavior in retail stores: a case study of food land supermarket in Bangkok.Bussarin Tanomvorsin
2016-01-14ความสัมพันธ์ของระดับคะแนนบรรษัทภิบาลระดับ 5 ในฐานะตัวแทนส่งสัญญาณด้านบรรษัทภิบาล กับต้นทุนเงินทุนในส่วนของผู้ถือหุ้น = The relationship between corporate governance score in Thailand (IOD) at level 5 as a signaling proxy and the cost of equity.สุวิมล จิตรองอาจกิจ
2016-01-14ผลกระทบต่ออัตราผลตอบแทนของหลักทรัพย์ในการประกาศข่าวการเพิ่มทุนแบบจัดสรรให้กับบุคคลในวงจำกัดของบริษัทจดทะเบียนที่ประกาศผ่านตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = Impact of stock private placement announcement on average abnormal return of stock.จตุพล อุดมผล
2016-04-18Examing the relationship between management practices and corporate sustainability in ice-cream industry in Thailand.Pattera Prajerdlah
2016-10-26The factors contributing to the success of live performances in Thailand.Suvadee Kanjana-Oransiri
2016-03-28The analysis of corporate downsizing and its impact on organizational commitment of the survivors.Yanisa Leelawilas
2016-11-16Electric vehicle investments for the Chinese market.Nitipha Changlum