Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/50
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุขุมาล กาบแก้ว
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.issued2016-05-30
dc.identifierTP MM.053 2558
dc.identifier.citation2558
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/50-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectพฤติกรรมการซื้อ
dc.subjectสัตว์เลี้ยง
dc.subjectอาหารออร์แกนิค
dc.titleปัจจัยในการเลือกซื้ออาหารออร์แกนิคสำหรับสัตว์เลี้ยง = Factors influencing purchasing behavior of organic pet food.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.