Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorกัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์-
dc.contributor.authorธนิสร กิตตกรกนกชัย-
dc.date.accessioned2023-11-04T03:40:13Z-
dc.date.available2023-11-04T03:40:13Z-
dc.date.issued2566-
dc.identifier.otherTP MM.031 2566-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5196-
dc.description33 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectคุณสมบัติผลิตภัณฑ์en_US
dc.subjectแรงจูงใจen_US
dc.subjectการรับรู้คุณค่าen_US
dc.subjectความพึงพอใจen_US
dc.subjectความตั้งใจซื้อen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อไอเท็มในเกม ROV ของประชากรในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.031 2566.pdf712.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.