Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเรวดี อุ่นหิรัญสกุล
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.issued2016-05-30
dc.identifierTP MM.003 2559
dc.identifier.citation2559
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectความสัมพันธ์
dc.subjectวิทยุโทรทัศน์
dc.titleการสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในอุตสาหกรรมวิทยุโทรทัศน์ กรณีศึกษา: บริษัท จีเอ็มเอ็ม มีเดีย จำกัด (มหาชน) และบริษัทโมโนบรอดคาสท์ จำกัด = Buyer-seller relationship building in broadcasting industry: The case of gmm media pcl. and mono broadcast co.,ltd.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.