Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เรวดี อุ่นหิรัญสกุล | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-30 | |
dc.identifier | TP MM.003 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/51 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ความสัมพันธ์ | |
dc.subject | วิทยุโทรทัศน์ | |
dc.title | การสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในอุตสาหกรรมวิทยุโทรทัศน์ กรณีศึกษา: บริษัท จีเอ็มเอ็ม มีเดีย จำกัด (มหาชน) และบริษัทโมโนบรอดคาสท์ จำกัด = Buyer-seller relationship building in broadcasting industry: The case of gmm media pcl. and mono broadcast co.,ltd. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.