Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/52
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | คณภร ปิยไชยกุล | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-30 | |
dc.identifier | TP MM.019 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/52 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ทัศนคติ | |
dc.subject | ผู้หญิง | |
dc.subject | เจนเนอเรชั่นวาย | |
dc.subject | กรุงเทพมหานครและปริมณฑล | |
dc.subject | อาหารคลีน | |
dc.title | ทัศนคติของกลุ่มผู้หญิงเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อการตัดสินใจซื้ออาหารคลีน (Clean food) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Attitudes of women generation Y purchase intention of clean food in Bangkok and metropolitan area. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.