Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/53
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนลัท วุฒิจริยากุล
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.issued2016-08-17
dc.identifierTP MM.027 2559
dc.identifier.citation2559
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/53-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectตราสินค้า
dc.subjectเครื่องดืมบำรุงสมอง
dc.subjectแบรนด์ เจนยู
dc.titleการศึกษาการรับรู้คุณค่าตราสินค้าที่มีต่อเครื่องดื่มบำรุงสมอง แบรนด์ เจนยู = A study of brand equity of mental drink: Brand gen u.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.