Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/53
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นลัท วุฒิจริยากุล | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.issued | 2016-08-17 | |
dc.identifier | TP MM.027 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/53 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ตราสินค้า | |
dc.subject | เครื่องดืมบำรุงสมอง | |
dc.subject | แบรนด์ เจนยู | |
dc.title | การศึกษาการรับรู้คุณค่าตราสินค้าที่มีต่อเครื่องดื่มบำรุงสมอง แบรนด์ เจนยู = A study of brand equity of mental drink: Brand gen u. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.