Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วรัทยา ประสมทรัพย์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:12Z | - |
dc.date.issued | 2016-08-17 | |
dc.identifier | TP MM.030 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ความสัมพันธ์ | |
dc.subject | สัตว์เลี้ยง | |
dc.subject | บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด | |
dc.title | ความแตกต่างของวิธีการปฏิบัติเพื่อสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในช่องทางฟาร์มผู้เพาะพันธุ์สุนัขและแมว ร้านค้าปลีกที่จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เกี่ยวกับสัตว์เลี้ยง และสถานพยาบาลสัตว์กรณีศึกษา บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships practices between dog or cat farm, pet shop and pet hospital: The case of royal canin (Thailand) co.,ltd. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.