Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรัทยา ประสมทรัพย์
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:12Z-
dc.date.issued2016-08-17
dc.identifierTP MM.030 2559
dc.identifier.citation2559
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/54-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectความสัมพันธ์
dc.subjectสัตว์เลี้ยง
dc.subjectบริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด
dc.titleความแตกต่างของวิธีการปฏิบัติเพื่อสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในช่องทางฟาร์มผู้เพาะพันธุ์สุนัขและแมว ร้านค้าปลีกที่จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เกี่ยวกับสัตว์เลี้ยง และสถานพยาบาลสัตว์กรณีศึกษา บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships practices between dog or cat farm, pet shop and pet hospital: The case of royal canin (Thailand) co.,ltd.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.