Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/66
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อชิรญาณ์ ชีพเหลือศักดิ์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:15Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:15Z | - |
dc.date.issued | 2017-02-23 | |
dc.identifier | TP MM.055 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/66 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ผู้สูงอายุ | |
dc.subject | Baby boomers | |
dc.subject | ร้านค้าปลีก | |
dc.title | การศึกษาพฤติกรรมและความพึงพอใจในการให้บริการร้านค้าปลีกของกลุ่มเบบี้บูมเมอร์ (ฺbaby boomers) ขึ้นไป ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =The behavior and satisfaction of older baby boomers shopper in Bangkok metropolitan region. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.