Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิตราวดี ศุภษัษฐี
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:15Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:15Z-
dc.date.issued2017-02-23
dc.identifierTP MM.059 2559
dc.identifier.citation2559
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectแบตเตอรี่รถยนต์
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาด
dc.subjectพฤติกรรมการเลือกซื้อ
dc.titleปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจเลือกซื้อแบตเตอรี่รถยนต์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors influencing purchase decision on automotive battery of consumers in Bangkok.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.