Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิตราวดี ศุภษัษฐี | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:15Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:15Z | - |
dc.date.issued | 2017-02-23 | |
dc.identifier | TP MM.059 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/67 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | แบตเตอรี่รถยนต์ | |
dc.subject | ส่วนประสมทางการตลาด | |
dc.subject | พฤติกรรมการเลือกซื้อ | |
dc.title | ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจเลือกซื้อแบตเตอรี่รถยนต์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors influencing purchase decision on automotive battery of consumers in Bangkok. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.