Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/69
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เอกชัย พินธุโสภณ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:15Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:15Z | - |
dc.date.issued | 2017-05-16 | |
dc.identifier | TP BM.061 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/69 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | กรุงเทพมหานคร | |
dc.subject | สมาร์ทโฟน | |
dc.subject | Smartphone | |
dc.subject | การออกแบบ | |
dc.subject | สังคมนิยม | |
dc.title | การศึกษาปัจจัยเชิงการการออกแบบที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อ Smartphone เมื่อเปรียบเทียบกับปัจจัยด้านกระแสสังคมนิยมและปัจจัยด้านผู้ผลิต ของกลุ่มผู้ใช้งานในกรุงเทพฯ = Design factor affecting consumer's purchasing decision compared to social influence factor and producer factor of smartphone user in Bangkok. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.