Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/69
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเอกชัย พินธุโสภณ
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:15Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:15Z-
dc.date.issued2017-05-16
dc.identifierTP BM.061 2559
dc.identifier.citation2559
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/69-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectกรุงเทพมหานคร
dc.subjectสมาร์ทโฟน
dc.subjectSmartphone
dc.subjectการออกแบบ
dc.subjectสังคมนิยม
dc.titleการศึกษาปัจจัยเชิงการการออกแบบที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อ Smartphone เมื่อเปรียบเทียบกับปัจจัยด้านกระแสสังคมนิยมและปัจจัยด้านผู้ผลิต ของกลุ่มผู้ใช้งานในกรุงเทพฯ = Design factor affecting consumer's purchasing decision compared to social influence factor and producer factor of smartphone user in Bangkok.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.