Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/82
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วัชรพงษ์ กรรณาริก | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:18Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:18Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-11 | |
dc.identifier | TP MM.011 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/82 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | Marketing | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ห้างค้าปลีก | |
dc.subject | การซื้อซ้ำ | |
dc.title | การศึกษากลไกการตลาดผ่านบัตรแห่งความภักดีที่มีผลต่อการซื้อซ้ำของห้างค้าปลีกในประเทศไทย = A study of marketing mechanisms via loyalty card affected repurchase of modern trade in Thailand. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.