Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/82
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวัชรพงษ์ กรรณาริก
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:18Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:18Z-
dc.date.issued2014-07-11
dc.identifierTP MM.011 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/82-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectห้างค้าปลีก
dc.subjectการซื้อซ้ำ
dc.titleการศึกษากลไกการตลาดผ่านบัตรแห่งความภักดีที่มีผลต่อการซื้อซ้ำของห้างค้าปลีกในประเทศไทย = A study of marketing mechanisms via loyalty card affected repurchase of modern trade in Thailand.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.