Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฌานิกา รังสิยานนท์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:19Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:19Z | - |
dc.date.issued | 2017-06-28 | |
dc.identifier | TP MS.029 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | ความสามารถทางการแข่งขัน | |
dc.subject | ปิโตรเคมี | |
dc.subject | ตัวแทนจำหน่าย | |
dc.title | กลยุทธ์การจัดการความสัมพันธ์ทางธุรกิจปิโตรเคมีเพื่อเพิ่มความสามารถการแข่งขันของธุรกิจ กรณีศึกษา: บริษัท ยูเนี่ยนปิโตรเคมีคอล จำกัด (มหาชน) =Strategy to strenthen customer relationship to increase competitiveness. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.