Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฌานิกา รังสิยานนท์
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:19Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:19Z-
dc.date.issued2017-06-28
dc.identifierTP MS.029 2559
dc.identifier.citation2559
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/86-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์
dc.subjectความสามารถทางการแข่งขัน
dc.subjectปิโตรเคมี
dc.subjectตัวแทนจำหน่าย
dc.titleกลยุทธ์การจัดการความสัมพันธ์ทางธุรกิจปิโตรเคมีเพื่อเพิ่มความสามารถการแข่งขันของธุรกิจ กรณีศึกษา: บริษัท ยูเนี่ยนปิโตรเคมีคอล จำกัด (มหาชน) =Strategy to strenthen customer relationship to increase competitiveness.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.