Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/93
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสมฤทัย พวงทองทับ
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:21Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:21Z-
dc.date.issued2014-07-11
dc.identifierTP MM.012 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/93-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectCRM
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อม
dc.subjectเครื่องมือทางวิทยาศาสตร์
dc.titleการศึกษาแนวทางการนำระบบการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (CRM) มาใช้กับธุรกิจขนาดย่อมประเภทการค้าอุปกรณ์และเครื่องมือทางวิทยาศาสตร์ = A feasibility study of the customer relationship management (CRM) application on small & medium scientific equipment enterprise.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.