Browsing by Subject TAM

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-05-21ACCEPTANCE OF VEIN AUTHENTICATION TECHNOLOGY IN AUTOMOTIVE ON THAI CONSUMERS.Chanvut, Siribunjongchoke
2025AI-chatbot application as an E-service agent to develop a customer-brand relationshipZongwen Xia
2019-06-11Factors influencing the attitudes and behavioral intentions to use just walk out technology (JWOT) among Bangkok consumers.Rin Chuawatcharin
2023Understanding the Influence Factors on the Acceptance and Use of ChatGPT in Bangkok: A Study Based on the Technology Acceptance ModelJidapa Teerawongsathorn
2566การศึกษาการยอมรับและใช้งานเทคโนโลยีปัญญาประดิษฐ์ กับระบบการศึกษาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายพีระพงษ์ แสวงศรี
2567การศึกษาปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับการตัดสินใจใช้งานซ้ำเทคโนโลยีปัญญาประดิษฐ์ในอุตสาหกรรมกราฟิกดีไซน์ศุภานัน กุลศิริ
2567การศึกษาปัจจัยอิทธิพลที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการเล่นเกมออนไลน์ชลธิศ วรรณเสรี