Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 142 (Search time: 0.032 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023-05-15ปัจจัยที่ส่งผลต่อการกลับมาซื้อซ้ำของผู้บริโภคในผลิตภัณฑ์อาหารจากพืชภูษิตา, ดำรงตรีผล
2023-04-05แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์อาหารเสริมจากสมุนไพรกรุงเขมาและกัญชาจีนเพื่อเสริมสร้างภูมิต้านทานวุฒิเมศร์, นันทสุรเสฐฏ์
2023-04-29A STUDY ON CROSS-CULTURAL ADAPTATION OF CHINESE EMPLOYEES IN THAILANDPang, Yuanyuan
2023Relative valuation Sabina public company limitedTanchanok Tuangvilai
2023Discounted cash flow valuation of com7 public company limitedNutnaree Maneekanthang
2023Factors influencing customer repurchase intention and anticipated regret towards electric vehicles: the application of the theory of planned behavior, customer-commitment theory, the double-jeopardy effect, and product involementChaichana Ampornklinkaew
2023การศึกษาปัจจัยภาวะผู้นำอย่างยั่งยืนที่ส่งผลต่อความผูกพันองค์กรของพนักงานกลุ่มบริษัทพลังงานแห่งหนึ่งในประเทศไทยสิปปกร โรจนจันทร์
2023THE KEY FACTOR THAT INFLUENCES SOLAR ENERGY ADOPTION IN THE ENERGY BUSINESS AND ITS RESULTMaethaphan, Ruengprapaikijseree
2023THE SUCCESS FACTORS OF SENIOR-LEVEL POSITIONS HIRING FOR STARTUP COMPANIES IN THAILANDNachonlathorn Suwannaposri; Winai Wongsurawat
2023The effect of layoffs on the culture of survivors at major tech firmsLaurens de Rooij