Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 111-120 of 405 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-09-15การพัฒนาภาวะผู้นำโดยการใช้แบบประเมินทางจิตวิทยาและการจัดทำแผนพัฒนาตนเอง : กรณีศึกษาผู้จัดการฝ่ายทรัพยากรบุคคล บริษัทเอกชนแห่งหนึ่ง = Leadership development through psychometric & cognitive assessment development action plan case study: Human resources manager of private company.นิตยา พ่วงพลับ
2014-07-11การศึกษาการพัฒนาขีดความสามารถในการปฏิบัติงานของพนักงานฝ่ายขายโมเดิร์น เทรด กรณีศึกษา บริษัท ฌีน ซินดิเคท จำกัด (สก๊อตรังนกแท้) = A study of competency development for modern trade sales officer the case study of shine syndicate co.,ltd (scotch bird's nest).อุทุมพร โพธิตันติมงคล
2018-06-14ความสม่ำเสมอผลการดำเนินงานและคะแนนการจัดอันดับของ Morningstar ของกองทุนรวม (ตราสารหนี้) ในประเทศไทย =กมลทัศ สิริจตุภัทร
2018-06-25การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างความสนใจในเรื่องสุขภาพ (Health consciousness) กับพฤติกรรมการบริโภคสินค้าออร์แกนิคในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = The study of the relationship between Health consciousness and Consumption behavior of organic food in Bangkok and vicinity.สวนนท์ ศุภมานพ
2015-06-10การศึกษาถึงอุปสรรคที่ปิดกั้นการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านช่องทางออนไลน์ของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลเมธาสิทธิ์ ปณิธิเธียรเลิศ
2014-09-15แนวทางการผลักดันการขายไวน์เข้าสู่ลูกค้าองค์กรในฐานะของผู้จัดจำหน่าย กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี เทรดดิ้ง จำกัด = The influence factors of a distributor to sell wine to corporate customer: a case study of SCG trading company limited.ทวิตา พงษ์สูงเนิน
2017-06-30The relationship between advertising, product, and pricing factors Upon Myanmar customers's buying shampoos.Kyaw Swa Min
2014-07-29Cultural adaptation of Thai students in the United state.Metinee Jittathanapong
2021-03-04Business model of online food sharing platform between independent chefs and marketplace or "KINKIN"-
2017-12-18ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตั้งใจใช้เทคโนโลยี: กรณีศึกษาระบบบัตรโดยสารอิเล็กทรอนิกส์ (Bus E-Ticket) ของผู้ใช้บริการรถโดยสารประจำสาธารณะขององค์การขนส่งมวลชนกรุงเทพ (ขสมก.) =Perception factors affecting behavior intention of bus E-ticket system on Bangkok mass transit authority buses (BMTA)เดวิด มกรพงศ์