Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 111-120 of 402 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018-06-25การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างความสนใจในเรื่องสุขภาพ (Health consciousness) กับพฤติกรรมการบริโภคสินค้าออร์แกนิคในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = The study of the relationship between Health consciousness and Consumption behavior of organic food in Bangkok and vicinity.สวนนท์ ศุภมานพ
2015-06-10การศึกษาถึงอุปสรรคที่ปิดกั้นการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านช่องทางออนไลน์ของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลเมธาสิทธิ์ ปณิธิเธียรเลิศ
2014-09-15แนวทางการผลักดันการขายไวน์เข้าสู่ลูกค้าองค์กรในฐานะของผู้จัดจำหน่าย กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี เทรดดิ้ง จำกัด = The influence factors of a distributor to sell wine to corporate customer: a case study of SCG trading company limited.ทวิตา พงษ์สูงเนิน
2017-06-30The relationship between advertising, product, and pricing factors Upon Myanmar customers's buying shampoos.Kyaw Swa Min
2014-07-29Cultural adaptation of Thai students in the United state.Metinee Jittathanapong
2021-03-04Business model of online food sharing platform between independent chefs and marketplace or "KINKIN"-
2017-12-18ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตั้งใจใช้เทคโนโลยี: กรณีศึกษาระบบบัตรโดยสารอิเล็กทรอนิกส์ (Bus E-Ticket) ของผู้ใช้บริการรถโดยสารประจำสาธารณะขององค์การขนส่งมวลชนกรุงเทพ (ขสมก.) =Perception factors affecting behavior intention of bus E-ticket system on Bangkok mass transit authority buses (BMTA)เดวิด มกรพงศ์
2019-10-24กลยุทธ์เพื่อเพิ่มศักยภาพของผู้ให้บริการที่มีบทบาทในการให้คำปรึกษา และการวางแผนมีบุตรเพื่อใช้เป็นแนวทางในการเลือกใช้บริการรับฝากแช่แข็งไข่ของผู้หญิงที่มีอายุตั้งแต่ 25 ปีขึ้นไป =พิมพ์ผกา จุลสมศักดิ์
2019-10-09รูปแบบการทำ SEM ของโครงการคอนโดมิเนียม =ศรัณยู โตนชัยภูมิ
2018-06-20แผนการเงินและความเป็นไปได้ในการลงทุนจัดตั้งบริษัท ทักทาย จำกัด =ประพิมพร จุฬพุฒิพงษ์