Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204
Title: แนวทางการผลักดันการขายไวน์เข้าสู่ลูกค้าองค์กรในฐานะของผู้จัดจำหน่าย กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี เทรดดิ้ง จำกัด = The influence factors of a distributor to sell wine to corporate customer: a case study of SCG trading company limited.
Authors: ทวิตา พงษ์สูงเนิน
Keywords: Marketing
การตลาด
ไวน์
Issue Date: 15-Sep-2014
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204
Other Identifiers: TP MM.022 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.