Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204| Title: | แนวทางการผลักดันการขายไวน์เข้าสู่ลูกค้าองค์กรในฐานะของผู้จัดจำหน่าย กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี เทรดดิ้ง จำกัด = The influence factors of a distributor to sell wine to corporate customer: a case study of SCG trading company limited. |
| Authors: | ทวิตา พงษ์สูงเนิน |
| Keywords: | Marketing การตลาด ไวน์ |
| Issue Date: | 15-Sep-2014 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2557 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204 |
| Other Identifiers: | TP MM.022 2557 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.