Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-12-20
การศึกษาเปรียบเทียบสมรรถนะของผู้ประกอบการธุรกิจร้อยล้านระหว่างเจเนอเรชั่นเอ็กซ์ และเจเนอเรชั่นวาย = A comparative study of competencies of the millionaire entrepreneurs between generation X and generation Y.
พชรพร เกรียงไกร
2015-05-29
ทัศนคติของผุ้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่นวายในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลที่มีต่อการบริโภคผลิตภัณฑ์สีเขียวเพื่อสิ่งแวดล้อม = Attitudes of generation Y consumers toward green environmental products in Bangkok and suburban area.
ปัญฐ์พิกา ภิรัฐพงศ์ธนากร
2015-05-29
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีต่อการตัดสินใจซื้อออร์แกนิคของผู้บริโภคเจอเนอเรชั่นวายโดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
อริยา อริยะวัฒน์กุล
2015-06-10
ทัศนคติของผุ้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่นวานที่มีต่อการใช้บริการะุรกิจจัดหาคู่ = Attitude of generation Y consumer toward matchmaker service.
ศศิชา เอี่ยมสินธร
2015-05-28
อิทธิพลของสื่อออนไลน์ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าแฟชั่นออนไลน์ของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่นวายในเขตกรุงเทพมหานคร = The influence of online media to purchase online fashion product of generation Y consumer in Bangkok.
นรารัตน์ พิทักษ์เลิศกุล
2015-05-28
ทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่นวายที่มีต่อการใช้สมุนไพรไทย = Attitude of generation Y consumers about Thai herbal usage.
เพลินตา สุขเจริญชัยกุล
Discover
Author
1
นรารัตน์ พิทักษ์เลิศกุล
1
ปัญฐ์พิกา ภิรัฐพงศ์ธนากร
1
พชรพร เกรียงไกร
1
ศศิชา เอี่ยมสินธร
1
อริยา อริยะวัฒน์กุล
1
เพลินตา สุขเจริญชัยกุล
Subject
3
ทัศนคติ
1
กรุงเทพมหานคร
1
การบริโภค
1
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
1
ธุรกิจจัดหาคู่
1
ผลิตภัณฑ์สีเขียว
1
ผู้ประกอบการ
1
สมุนไพร
1
สินค้า
1
สื่อออนไลน์
.
next >