Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 58 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-05-10การศึกษาเปรียบเทียบปัจจัยส่งเสริมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำ (Low cost airlines) = A comparative study of factor that influence the decision to market the services of passenger. (Low cost airline)ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
2015-08-25What's the next theme park in Thailand? the pheasibility of momility park for kids.Katsuhiko Tsuruta
2015-04-28กลยุทธ์การก้าวเป็นผู้นำตลาดผลิตภัณฑ์สปาระดับไฮเอนด์ กรณีศึกษา บริษัท วโรณกา จำกัด = Strategy to be hi-end spa product's market leader Valonika company limited case study.ณมาพร วีระตะนนท์
2015-12-28พฤติกรรมการใช้ยาที่ไม่เหมาะสมของผู้ที่เข้ามาใช้บริการร้านบู๊ทส์ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Improper drug use behaviors of boots customer in Bangkok metrapolitan area.ธัญญพัสตร์ นันทวนิช
2015-04-28กลยุทธ์การรักษาฐานลูกค้ากองทุนหมู่บ้าน กรณีศึกษา ธนาคารออมสิน =The study of strategy to matain village fund's customer a case study of government saving bank.นนท์มนัส เขี้ยวงา
2015-06-10พฤติกรรมการใช้โซเชียล เน็ตเวิร์ค (Social network) ของกลุ่มคนเจนเนเรชั่นเอ็กซ์ (Gen X) และเบบี้บูมเมอร์ (Baby boomer) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Behavior of using social network of gen X & baby boomer in Bangkok metropolitan region.ศรัณย์ จงศิริลักษณ์
2015-03-24Influencing factors toward buying and selling in C2C e-marketplace of Thai consumer.Chanin Chanwong
2015-05-08Beta consideration of risk factors for mutual funds: evidence from Thai stock market.Rodjanachai Kongsawadsak
2015-04-28กลยุทธ์การสร้างรายได้ในช่วงปิดภาคเรียนของอุตสาหกรรมนม (โรงเรียน) ขนาดเล็ก = Product diversification strategies for milk industry during school break.ศัลย์ศิริ วิศรุตวงศ์
2015-10-06The study of strategic recruitment on social media: Linkedin.Nattamon Rattananakin