Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359| Title: | กลยุทธ์การก้าวเป็นผู้นำตลาดผลิตภัณฑ์สปาระดับไฮเอนด์ กรณีศึกษา บริษัท วโรณกา จำกัด = Strategy to be hi-end spa product's market leader Valonika company limited case study. |
| Authors: | ณมาพร วีระตะนนท์ |
| Keywords: | การจัดการและกลยุทธ์ ผู้นำการตลาด ผลิตภัณฑ์สปา บริษัท วโรณิกา จำกัด |
| Issue Date: | 28-Apr-2015 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2557 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359 |
| Other Identifiers: | TP MS.057 2557 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.