Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359
Title: กลยุทธ์การก้าวเป็นผู้นำตลาดผลิตภัณฑ์สปาระดับไฮเอนด์ กรณีศึกษา บริษัท วโรณกา จำกัด = Strategy to be hi-end spa product's market leader Valonika company limited case study.
Authors: ณมาพร วีระตะนนท์
Keywords: การจัดการและกลยุทธ์
ผู้นำการตลาด
ผลิตภัณฑ์สปา
บริษัท วโรณิกา จำกัด
Issue Date: 28-Apr-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/359
Other Identifiers: TP MS.057 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.