Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-49 of 49 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-05-15การศึกษาความเป็นไปได้ทางการเงินของธุรกิจการผลิตและการจัดจาหน่ายผลิตภัณฑ์จากชาเขียวผง ภายใต้แบรนด์ "Chama"ณัฐวัฒน์ พรชัยทิพย์รัตน์
2014-12-14A comparison of Thai female consumer behavior towards fast fashion in 3 age groups of 15-25, 26-35, 36-45.Tanatat Sae-Tu
2014-07-29Cultural intelligence in the workplace evidence from a Thai high school.Kritsanapong Piyayodilokchai
2014-05-13HOW TO CREATE THE SUCCESSFULCLOTHING ONLINE BUSINESS BY STUDYING CUSTOMER BEHAVIORACHIRAYA EUAPAIBOONRAT
2014-07-29Attitude of "Y generation" woman regarding buying brand counterfeit products in Thailand.Pornphimon Taeweeraphichai
2014-05-13AGING USERS’ EXPECTATION OF TECHNOLOGICAL DESIGNCHUTIMA SEELUANGSAWAT
2014-05-15การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ของธุรกิจอาหารเสริมสมรรถภาพทางเพศ MegaManอัยรินทร์ กิตติศักดิ์วาณิช
2014-05-13KNOWLEDGE SHARING IN TEAMWORK DISCUSSION: NETWORK MARKETING BUSINESS IN THAILANDWANISHCHAWAN LURPATHTHAROJN
2014-07-29Online shopping behaviour: the key factors that influenced users not to purchase goods on instagram in BangkokNalin Sangpatson