Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 123 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-28การศึกษาเพื่อพัฒนาระบบการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer relation management) กรณีศึกษา: บริษัท บารามีซี่ จำกัด = Study to develop customer relation management system.ธัญญ์ฐิตา สินชัยชูเกียรติ
2020-11-06The influence of mobile payment on the satisfaction of Chinense tourists in Thailand: The case of Alipay.Sutian Sun
2015-05-07Motivation and perception towards the purchasing decisions of a big-bike.Varatta Vajrathon
2014-07-29The impact of pull strategy in life insurance marketing.Surawut Nilanuch
2014-07-29The use of power from younger boss and perception of powers from older subordinates.Chayathorn Poebaikul
2015-05-07Selecting payment options for e-commerce business in Thailand.Nares Roungrojkarnranan
2015-06-12Factors that influence Thai men to buy clothing and other fashion products.Warittha Thamthada
2015-01-20ปัจจัยที่เป็นอุปสรรคต่อการตัดสินใจซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่รองรับ 3G และการเปลี่ยนสู่เครือข่าย 3G ของผู้ใช้บริการในภาคตะวันออกเฉียงเหนือ = Issues and obstacles in the ownership of 3G mobile phones and the conversion of existing mobile phones to the 3G network: a study into the people of Northeast Thailand.สรัญญา บัญชาบุษบง
2019-06-11องค์ประกอบของบรรจุภัณฑ์ที่นักท่องเที่ยวชาวจีนให้ความสนใจในการเลือกซื้อมะม่วงอบแห้ง =PACKAGING ELEMENTS THAT AFFECT CHINESE PURCHASING DECISION OF DRIED MANGO.ทิติยา อยู่เจริญ
2020-09-21Effects of servqual on postgraduate students' satisfaction and their word-of-mouth.Naiphatsorn Sakyaphinant