Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-06-25
การศึกษาความสัมพันธ์ระหว่างความสนใจในเรื่องสุขภาพ (Health consciousness) กับพฤติกรรมการบริโภคสินค้าออร์แกนิคในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = The study of the relationship between Health consciousness and Consumption behavior of organic food in Bangkok and vicinity.
สวนนท์ ศุภมานพ
2015-06-10
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อประกันชีวิตแบบสูงวัยของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = Factor influencing purchasing behaviors of elderly life insurance among elderly people in Bangkok and perimeter.
ภูรีพัชร์ รุ่งสิริสุวรรณ
2015-05-10
พฤติกรรมการบริโภค และการรับรู้ที่มีต่อตราสินค้า ของกลุ่มผู้บริโภคเครื่องดื่มเกลือแร่ในเขตกรุงเทพมหานคร = consumption behavior and perception toward sport drink brands of sport drink consumers in Bangkok.
อดิเทพ เดี่ยวพานิช
2019-10-09
การศึกษามุมมองของผู้บริโภคกับ Sensory Marketing ในการใช้บริการร้านคาเฟ่ในห้างสรรพสินค้า =
อรรจน์ เกียรติวุ
;
อรรจน์ เกียรติวุฒินนท์
Discover
Author
1
ภูรีพัชร์ รุ่งสิริสุวรรณ
1
สวนนท์ ศุภมานพ
1
อดิเทพ เดี่ยวพานิช
1
อรรจน์ เกียรติวุ
1
อรรจน์ เกียรติวุฒินนท์
Subject
2
กรุงเทพมหานคร
1
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
1
ตราสินค้า
1
ประกันชีวิต
1
ปริมณฑล
1
ผู้สูงอายุ
1
ร้านคาเฟ่
1
สินค้าออร์แกนิค
1
สุขภาพ
1
เครื่องดื่มเกลือแร่
.
next >
Date issued
2
2015
1
2018
1
2019