Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/250| Title: | การศึกษามุมมองของผู้บริโภคกับ Sensory Marketing ในการใช้บริการร้านคาเฟ่ในห้างสรรพสินค้า |
| Authors: | อรรจน์ เกียรติวุ อรรจน์ เกียรติวุฒินนท์ |
| Keywords: | การตลาด พฤติกรรมการบริโภค ร้านคาเฟ่ |
| Issue Date: | 9-Oct-2019 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2562 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/250 |
| Other Identifiers: | TP MM.015 2562 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.