Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอภิรักษ์ สุนทรกัลปกิจ-
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:29Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:29Z-
dc.date.issued2018-06-19-
dc.identifierTP BM. 003 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectกรุงเทพมหานคร-
dc.subjectกลุ่มคนวัยทำงาน-
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาด-
dc.subjectพฤติกรรมการใช้-
dc.subjectร้านนมสด-
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการร้านนมสดของกลุ่มคนวัยทำงานในกรุงเทพมหานคร-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.