Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อภิรักษ์ สุนทรกัลปกิจ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:29Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:29Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-19 | - |
dc.identifier | TP BM. 003 2561 | - |
dc.identifier.citation | 2561 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการธุรกิจ | - |
dc.subject | กรุงเทพมหานคร | - |
dc.subject | กลุ่มคนวัยทำงาน | - |
dc.subject | ส่วนประสมทางการตลาด | - |
dc.subject | พฤติกรรมการใช้ | - |
dc.subject | ร้านนมสด | - |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการร้านนมสดของกลุ่มคนวัยทำงานในกรุงเทพมหานคร | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.