Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการร้านนมสดของกลุ่มคนวัยทำงานในกรุงเทพมหานคร |
Authors: | อภิรักษ์ สุนทรกัลปกิจ |
Keywords: | การจัดการธุรกิจ กรุงเทพมหานคร กลุ่มคนวัยทำงาน ส่วนประสมทางการตลาด พฤติกรรมการใช้ ร้านนมสด |
Issue Date: | 19-Jun-2018 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2561 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128 |
Other Identifiers: | TP BM. 003 2561 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.