Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการร้านนมสดของกลุ่มคนวัยทำงานในกรุงเทพมหานคร
Authors: อภิรักษ์ สุนทรกัลปกิจ
Keywords: การจัดการธุรกิจ
กรุงเทพมหานคร
กลุ่มคนวัยทำงาน
ส่วนประสมทางการตลาด
พฤติกรรมการใช้
ร้านนมสด
Issue Date: 19-Jun-2018
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2561
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128
Other Identifiers: TP BM. 003 2561
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.