Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128| Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการร้านนมสดของกลุ่มคนวัยทำงานในกรุงเทพมหานคร |
| Authors: | อภิรักษ์ สุนทรกัลปกิจ |
| Keywords: | การจัดการธุรกิจ กรุงเทพมหานคร กลุ่มคนวัยทำงาน ส่วนประสมทางการตลาด พฤติกรรมการใช้ ร้านนมสด |
| Issue Date: | 19-Jun-2018 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2561 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/128 |
| Other Identifiers: | TP BM. 003 2561 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.